MENU

09-13.03.2020

 

PONIEDZIAŁEK:

Śniadanie: Pieczywo pszenne i graham (40g)1,3,6,7,11,  masło 83%  (10g)7, szynka wieprzowa (30g), sałata (50g), kakao na mleku (200ml)7. wartość odżywcza 275,28 kcal

II śniadanie: Mandarynka (150g).  wartość odżywcza 43,03 kcal

Obiad: Zupa rosół z makaronem (250g)1,9, potrawka z kurczaka (80g), ziemniaki (100g), surówka coslesław (50g), kompot  owocowy (150 ml). wartość odżywcza 391,22 kcal

Podwieczorek:  Pieczywo WAZA (2 szt.) 1,7, twarożek naturalny (20g)7, pomidor (50g), herbata owocowa (200ml),  wartość 89,01 kcal

 

WTOREK:

Śniadanie: Pieczywo pszenne i żytnie razowe (40g)1,3,6,7,11, masło 83% (10g)7, kiełbaska drobiowa (30g),  ketchup Pudliszki (20g), rzodkiewka (30g) kawa Inka na mleku (200ml)7 wartość odżywcza 322,90 kcal

II śniadanie: Jabłko (150g).  wartość odżywcza 46,54 kcal

Obiad: Zupa barszcz biały z ziemniakami (250g)1,7,9, pulpety wieprzowe w sosie pieczarkowym (110g)1,3,7, kasza jęczmienna (100g)1, marchewka duszona (50g), kompot  owocowy (150 ml). wartość 475,70 kcal

Podwieczorek: Jogurt owocowy (125g)7 wartość odżywcza 64,46 kcal

 

ŚRODA:

Śniadanie: Pieczywo pszenne i kukurydziane (40g)1,3,6,7,11,  masło 83%  (10g)7, pasztet pieczony (30g) 1,3,6,7,9,10, ogórek kiszony (50g), herbata z cytryną (200ml). wartość odżywcza 244,46 kcal

II śniadanie: Sok marchewkowy Kubuś (100 ml), herbatniki Be-Be (16 g.)  wartość odżywcza 100,10 kcal

Obiad: Zupa grochowa  (250g)9, kluski na parze z sosem owocowym (180)1,7, kompot owocowy (150 ml). wartość odżywcza 485,77 kcal

Podwieczorek:  ½ kajzerki (25g), z wędliną (20g), biała rzepa (50g), herbata owocowa (200ml),   wartość odżywcza 106,30 kcal

 

CZWARTEK:

Śniadanie: Bułka pszenna i ziarnista (40g)1,3,6,7,11,  masło 83%  (10g)7, twarożek z rzodkiewką (30g)7, herbata owocowa (200ml). wartość odżywcza 218,34 kcal

II śniadanie: Banan (150g)  wartość odżywcza 77,92 kcal

Obiad: Zupa koperkowa z ryżem (250g)7,9, filet drobiowy panierowany (60g)1,3,7, ziemniaki puree (100g), sałata lodowa ze śmietaną (50g) 7, kompot owocowy (150 ml). wartość odżywcza 384,90 kcal

Podwieczorek: Ciasto drożdżowe z owocami (35g)1,3,7  woda z sokiem owocowym (200ml), wartość odżywcza 114,54 kcal

 

PIATEK:

Śniadanie: Baton pszenny (30g)1,3,6,7,11, masło 83%  (5g)7, ser żółty (20g)7, pomidor (50g), mleko (200ml)7, płatki czekoladowe (20g), herbata z cytryną (200ml). wartość odżywcza 321,06 kcal

II śniadanie: Gruszka (150g).  wartość odżywcza 56,20 kcal

Obiad: Zupa krem z kalafiora z grzankami (250g)1,7,9, ryba po grecku z warzywami (110g)1,3,4,7, ziemniaki (100g), kompot owocowy (150 ml). wartość odżywcza 426,47 kcal

Podwieczorek: Jogurt naturalny (100g)7 z mussli owocowo zbożowym (20g)1. wartość 108,29 kcal