MENU  

20-24.01.2020

 

PONIEDZIAŁEK:

Śniadanie: Pieczywo pszenne i graham (40g)1,3,6,7,11,  masło 83%  (10g)7, polędwica drobiowa (30g), pomidor (50g), kakao na mleku (200ml)7. wartość odżywcza 268,91 kcal

II śniadanie: Jabłko (150g).  wartość odżywcza 46,54 kcal

Obiad: Zupa kalafiorowa z ziemniakami (250g)7,9, łazanki z mięsem i kapustą (200g)1,  kompot  owocowy (150 ml). wartość odżywcza 382,50 kcal

Podwieczorek: ½ kajzerki pszennej (25g) 1,3,6,7,11, ser żółty (20g)7, rzepa biała (50g), herbata owocowa (200ml)  wartość odżywcza 156,96 kcal

 

WTOREK:

Śniadanie: Pieczywo pszenne i żytnie razowe (40g)1,3,6,7,11,  masło 83%  (10g)7, kiełbaska drobiowa (30g), ketchup Pudliszki łagodny (10g), rzodkiewka (50g), kawa Inka na mleku (200ml)7. wartość odżywcza 313,41 kcal

II śniadanie: Sok „Kubuś” (100ml), herbatniki Be-Be (16 g)1,7  wartość odżywcza 111,57 kcal

Obiad: Zupa pomidorowa z makaronem (250g)1,7,9, bitki drobiowe w sosie własnym (60g)1,7, ziemniaki puree (100g), surówka z kapusty pekińskiej (50g), kompot  owocowy (150 ml). wartość odżywcza 355,11 kcal

Podwieczorek: Deser owocowo – jogurtowy (100g)7  wartość odżywcza 70,34 kcal

 

ŚRODA:

Śniadanie: Pieczywo pszenne i kukurydziane (40g)1,3,6,7,11,  masło 83%  (10g)7, pasztet pieczony (30g)1,3,6,7,9,10, ogórek kiszony (50g),   herbata z cytryną (200ml). wartość odżywcza kcal

II śniadanie: Gruszka (150g).  wartość odżywcza 56,20 kcal

Obiad: Zupa barszcz ukraiński (250g)7,9, racuchy z jabłkiem (200g)1,3,7  kompot owocowy (150 ml). wartość odżywcza 360,56 kcal

Podwieczorek: Ciasto drożdżowe (40g)1,3,7 , maślanka truskawkowa (100ml)7 wartość odżywcza 128,13 kcal

 

CZWARTEK:

Śniadanie: Bułka pszenna i grahamka (40g)1,3,6,7,11,  masło 83%  (10g)7, twarożek ze szczypiorkiem (30g)7, papryka (40g), herbata owocowa (200ml). wartość odżywcza 217,09 kcal

II śniadanie: Mandarynka (150g)  wartość odżywcza 43,03 kcal

Obiad: Zupa krem z brokuła z grzankami (250g)1,7,9, gulasz wieprzowy (60g)1,7, kasza jęczmienna (100g)1, buraczki na ciepło (50g),  kompot owocowy (150 ml). wartość odżywcza 407,97 kcal

Podwieczorek: Kaszka manna z musem z mango (100g)1,7  woda z sokiem owocowym (200ml), wartość odżywcza 76,09 kcal

 

 

PIATEK:

Śniadanie: Baton pszenny (30g)1,3,6,7,11, masło 83%  (5g)7, miód wielokwiatowy (20g), mleko (200ml)7, płatki kukurydziane (20g), herbata z cytryną (200ml). wartość odżywcza 301,58 kcal

II śniadanie: Banan (150g).  wartość odżywcza 77,92 kcal

Obiad: Zupa neapolitańska (250g)7,9, filet rybny (60g)1,3,4,7, ziemniaki puree (100g),  surówka z kapusty kiszonej, marchewki i jabłka (50g),  kompot owocowy (150 ml). wartość odżywcza 446,15 kcal

Podwieczorek: Bułka drożdżowa z serem i owocami (40g)1,3,7 , herbata owocowa (200ml) ,wartość odżywcza 115,26 kcal